Όσον αφορά στα δημογραφικά στοιχεία του Facebook στην Ελλάδα, η μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα αυτή την περίοδο είναι μεταξύ 25 – 34 με συνολικά 1.146.851 χρήστες, ακολουθούμενη από τους χρήστες στην ηλικία των 18 - 24 (25%). Οι άνδρες χρήστες όπως αποτυπώνονται είναι περισσότεροι (56%) έναντι των γυναικών (44%).
Αξιοσημείωτο είναι ότι το τελευταίο τρίμηνο ενέδωσαν στο μέσο από το πιο ώριμο κοινό (35-44 ετών), συνεισφέροντας έτσι στην προαναφερθείσα αύξηση. Όλα τα παραπάνω αποτυπώνονται στο ακόλουθο infographic, το οποίο διαβάζεται με τη φορά των δεικτών του ρολογιού (πηγή: IToday). Το ερώτημα, αν ένας στους τρεις Έλληνες είναι εθισμένος στο Facebook, προφανώς αποτελεί λογοπαίγνιο με τον όρο χρήστη που χρησιμοποιούμε κατά κόρον στο Διαδίκτυο.